برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اختلاف پدرزن و مادرزن درباره داماد قاتل |دستور بازداشت صادر شد

  • کد خبر: ۲۳۱۰۹۲
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
اختلاف پدرزن و مادرزن درباره داماد قاتل |دستور بازداشت صادر شد
مردی که به اتهام قتل همسر سابقش به قصاص محکوم شده بود، از سوی مادرزنش بخشیده و آزاد شد اما حالا پدرزنش پس از سال‌ها بی‌خبری، راهی دادسرا شده و درخواست اجرای حکم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شروع این پرونده به سی‌ام شهریور سال ۹۱ برمی‌گردد. آن روز مردی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همسر سابقش درگیر شده بود، او را با ضربات چاقو به قتل رساند و خیلی زود از سوی پلیس دستگیر شد. او در اعترافاتش گفت: من و همسر سابقم، مدام با هم دعوا و درگیری داشتیم. ما یک‌بار از هم طلاق گرفتیم، اما به خاطر دخترمان، مجدداً با هم ازدواج کردیم. با این حال اختلافاتمان حل نشد و برای بار دوم از هم جدا شدیم.

وی ادامه داد: حضانت دخترم به رویا سپرده شده بود و من هرازگاهی به دیدن او می‌رفتم. هر وقت به دیدن دخترم می‌رفتم، از همسر سابقم می‌خواستم باز هم با ازدواج کنیم، اما او راضی نمی‌شد. روز حادثه در حالی که دخترمان مدرسه بود، با همسر سابقم صحبت کردم، اما او نمی‌خواست با من ازدواج کند. سر همین مسئله درگیر شدم و من که عصبانی بودم با ضربات چاقو او را به قتل رساندم و بعد خودزنی کردم که زنده ماندم.

مرد جنایتکار مدتی بعد در دادگاه به قصاص محکوم شد و این حکم به تایید دیوان‌عالی کشور هم رسید. او در یک‌قدمی مجازات قصاص بود که مادر مقتول به دادسرای جنایی تهران رفت و به‌خاطر رضای خدا و نوه‌اش قاتل دخترش را بخشید. پس از رضایت یکی از اولیای دم، تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تلاش زیادی برای جلب رضایت پدر مقتول کرد، اما وی که حضانت فرزند مقتول را هم به عهده دارد، حاضر نشد برای تعیین تکلیف قاتل به دادسرا مراجعه کند. در این شرایط قاتل که در زندان بلاتکلیف مانده بود از دادگاه درخواست کرد تا با سپردن وثیقه، مجوز آزادی موقت او را صادر کنند. دادگاه نیز موافقت کرد و مرد زندانی توانست ۶ سال پیش، با سپردن وثیقه از زندان آزاد شود.

این پرونده همچنان روی میز شعبه دوم اجرای احکام باز بود تا اینکه چند روز قبل، پدر رویا به دادسرا رفت و خواستار قصاص قاتل دخترش شد.

وی گفت: من از همان ابتدا تصمیم داشتم دامادم را قصاص کنم و در جلسه دادگاه هم از طرف خودم و نوه‌ام درخواست قصاص دادم. اما من شهرستان زندگی می‌کنم و در این مدت نتوانستم پیگیر پرونده قتل دخترم باشم تا اینکه مدتی قبل متوجه شدم قاتل دخترم با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شده است. الان آمده‌ام تا دوباره درخواست قصاص بدهم و حاضرم مابه‌التفاوت دیه را پرداخت کنم تا هرچه‌زودتر قاتل دخترم قصاص شود.

با درخواست مرد میان‌سال، قاضی اجرای احکام دستور بازداشت مرد محکوم به قصاص را صادر کرد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->